donderdag 16 november 2023

Post-It geschenkjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn blogrondje zit er weer op, veel mooie dingen gezien. Maar ook tijd om zelf iets te showen. Ik had nog 2 balpennen over en daarmee heb ik deze post-it houders gemaakt met een filmpje van Wendy Crawford. Design papiertjes van Action en afgewerkt met malletjes van verschillende merken.
De andere post-it houders zijn gemaakt met een filmpje van StampingWithAmore.
Ook hier design papiertjes van Action. De bloem op de wikkel is eentje van Elisabeth Craft Designs.

Nu moet ik dringend aan andere dingen beginnen want ik heb een opdracht gekregen voor een aantal condoleancekaarten.

4 opmerkingen:

  1. Heel toffe cadeautjes, die je leuk "aangekleed" hebt! Succes met de volgende opdracht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik ga ze ook proberen te maken. Kleine kadootjes voor hier thuis bij Sinterklaas bij bingo. Succes met je opdracht! Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kadootjes Gerda.
    Leuk om te geven.
    Succes met je opdracht.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allebei heel leuk uit.
    Mooie cadeautjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen