zaterdag 11 november 2023

Knutselweekje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Sinds gisteren ben ik weer thuis van een heel leuk en gezellig knutselweekje in Nederland. Ik had 116 pakketjes voorbereid, daarvan heb ik er 75 kunnen afwerken en met de 76 kerstkaarten die ik al in voorraad had heb ik een mooi assortiment samengesteld. 

Vandaag laat ik jullie het cadeautje zien dat ik voor de andere dames gemaakt had. Helaas kan ik niet meer terugvinden welk filmpje ik gebruikt heb 😏
Alle tasjes (gemaakt met design papier van een Action blok) gevuld met lekkers.

Ik ga jullie verder niet vervelen met alle kaarten die ik gemaakt heb want de meeste lay-outs hebben jullie al gezien en ben ik daarna in serie gaan maken. Maar morgen ben ik er wel weer met een aantal, hoe zal ik het noemen, speciale vormen.

6 opmerkingen:

  1. Een heel tof cadeautje heb je voor iedereen gemaakt met die lekkere bonbons! De mijne staat hier voor me! (leeg)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie cadeau tasjes.
    Die zijn echt wel erg leuk met lekkere dingen te vullen.
    Lekkere Belgische pralines vallen wel in de smaak.
    Hihi, de pralinekes van Eri zijn al allemaal opgegeten lees ik.
    Dat zijn wel heel veel kaartjes die je hebt gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige serie kado tasjes Gerda.
    Jij bent goed bezig.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij dan veel kaarten kunnen maken Gerda en wat heb je mooie tasjes gemaakt. Leuk om die gevuld aan de andere dames te geven. Het ziet er heel feestelijk uit zo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jij hebt ze al gemaakt, ik zag hier ook een filmpje van voorbij komen. Ze zijn prachtig Gerda maar mét inhoud zijn ze nog leuker 😜😛.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tasjes heb je gemaakt. Fijn dat jullie een mooi productief weekje hadden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen