donderdag 2 november 2023

Pinguïns

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben net klaar met mijn blogrondje en kan op donderdag ook eens kerstkaarten showen.
Het ideetje voor deze lay-out zag ik op Pinterest. Verschillende soorten wit cardstock bij elkaar gezocht en een restje design papier gestanst met de handige strips van MD. De mini pinguïn is van Carlijn, is een setje stempels en bijpassende malletjes. Een oud embossingfolder uit de kast gehaald om de bovenkant van het cardstock te bewerken. De stempel heb ik ingekleurd met glitter pennen. De teksten zijn stickers van Studio Light die ik op een stukje zilverkleurig cardstock heb geplakt. Morgen kom ik nog eens langs met een andere kerstkaart en dan volgt er een weekje radiostilte 😉 

5 opmerkingen:

  1. Supermooi met die kleine schattige pinguïn, toffe kaarten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toffe kaarten heb je gemaakt, en helemaal anders dan ik van je gewend ben!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten met het schattige pinguïnetje. .mooie lay out. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn hele mooie kerstkaarten Gerda.
    Leuk om de achtergrond wit te houden de pinguin op het label komt er mooi op uit.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaarten Gerda.
    Leuk met de labels erop.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen