donderdag 23 november 2023

Knippen en plakken (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Momenteel ben ik bezig met nog af te werken wat ik tijdens mijn knutselweekje in Nederland niet klaar had. Ik ga er geen verhaal aan vast hangen, kaarten spreken voor zich en de plaatjes herkennen jullie vast wel.
Voor al deze kaarten heb ik wel zelf een envelop gemaakt omdat ik voor deze mini slimline kaarten geen gepaste enveloppen in huis heb. Nog 16 kaarten te gaan en dan zijn alle pakketjes klaar. Ondertussen tel ik af naar mijn hopelijk succesvolle verkoop op 4 en 16 december.

3 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie serie mini Slimline kerstkaarten . Je hebt allemaal mooi plaatjes op de kaarten. Veel succes met de verkoop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie ik denk dat die bij iedereen wel in de smaak vallen. Ik vind die hestanste teksten ook heel mooi.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie heb je gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen