vrijdag 3 november 2023

Z fold pop-up kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Dit modelletje stond al lang op mijn to-do lijstje. Met de afmetingen uit een filmpje van Hobbyvision is het aardig gelukt.
Het design papier komt uit een blokje dat ik ooit overkocht van de betreurde Anneke Voskuyl. Helaas zat de voorflap er niet bij en ik weet dus niet van welk merk dit blokje is. Omdat ik voor de panelen een papiertje had uitgekozen dat moest doorlopen heb ik ze allemaal op 1 lijn geplaatst. Dat is het enige wat ik veranderd heb aan de lay-out van de kaart. Links een uitgestanste tekst (Crealies) en rechtsboven een kerstroos van Elizabeth Craft Designs. Dit model kan in een normale envelop wat voor ons Belgen altijd voordeliger is 😉

TOT BINNENKORT MET HOPELIJK VEEL AFGEWERKTE KAARTEN.

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Gerda, je hebt het mooi opgelost door de paneeltjes op een lijn te zetten. Is ook een leuk idee!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart, heel leuk model.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen