zondag 19 november 2023

Condoleance kaarten (3)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Wat heb ik vandaag in de aanbieding: een aantal dieptekaarten. Zelfde design papier dan in de post van gisteren. Een beetje gekeken wat het beste resultaat gaf met deze 2 verschillende lay-out mallen.

Gestempelde wensen en voor de afwerking mijn favoriete bloemetjes van dit moment. 

Morgen kom ik voor de laatste keer met dit thema. Gisteren had ik een dagje voor mezelf, mannetje heel de dag op stap met de muziekvereniging. Heb dus goed kunnen doorwerken. Hopelijk zal mijn klant tevreden zijn met de variatie die ik in deze opdracht gestoken heb.

4 opmerkingen:

  1. Deze serie ziet er prachtig uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie serie Gerda. Het stijlvolle dessin-papier komt met die dieptekaarten mooi tot zijn recht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie condoleance kaarten Gerda.
    Mooie diepte kaarten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie stijlvolle condoleance kaarten Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen