vrijdag 17 november 2023

Condoleance kaarten (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn opdracht van rouwkaarten loopt goed. Voor de eerste 2 series heb ik het mezelf makkelijk gemaakt 😉 en 2 pakketjes van Piet Minnaard gebruikt, al heb ik ze niet klakkeloos nagemaakt. Ik heb een deel van de meegeleverde items niet gebruikt en de vogel op de kaart rechts heb ik deels ook op de kaart links toegevoegd.
Bij de volgende 3 creaties stond er op het roze cardstock een bloem geprint, dat vond ik niet echt mooi. Daarom heb ik de achterkant gebruikt en door een embossingfolder van MD gehaald.
Op zich geen moeilijke kaarten en redelijk snel klaar. Het label met de tekst is verhoogd aangebracht met foam pads van Vaessen.

Morgen ben ik er weer met een andere type kaart.

3 opmerkingen:

  1. Jouw ‘winkeltje’ draait goed, begrijpelijk met zulke mooie fijn afgewerkte kaarten altijd.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en stijlvol.
    Je hebt al een hele serie klaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een heel mooie serie gemaakt Gerda.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen