maandag 8 januari 2024

80 doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Alle nieuwjaarfestiviteiten zijn hier achter de rug. Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne tijd gehad met familie en vrienden.

Tijdens mijn blogpauze heb ik werk gemaakt van de meeste opdrachten die ik staan had, nog eentje te gaan. Ik start het nieuwe jaar met mijn grootste opdracht 80 doosjes voor moederdag.
De doosjes zijn gemaakt met design papier uit verschillende blokken van Action. Om de doosjes te maken heb ik 80 witte stroken en 80 stroken uit design papier gesneden. 160 witte stansjes voor het deksel en de bodem. Voor de afwerking 240 stansjes (de binnenkant van de doosjes heb ik ook afgewerkt) en 240 bloemetjes. Voor de fun heb ik eens gekeken hoeveel tijd ik nodig had om een doosje helemaal af te werken: dat was 5min42. Ruw geschat kom ik dan uit op 7u30. Daar zijn de voorbereidingen niet in meegerekend. De doosjes zijn inmiddels afgeleverd.

8 opmerkingen:

  1. De doosjes zien er heel mooi uit. Snel om het doosje in bijna 6 minuten in elkaar te zetten maar oefening baart kunst… Je bent goed bezig geweest. Ik had ook wat opdrachten maar een stuk eenvoudiger…golfkaarten en wat condoleance kaarten.Het idee bedanken is vaak het meeste werk… succes met je verdere opdrachten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel mooi en verzorgd uit, knap om deze in ca. 6 minuten in elkaar te zetten, dat zou mij niet lukken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kado verpakking Gerda. Heel mooi gemaakt .
    Maar wat een werk .
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat een werk Gerda. Knap dat je in zo'n korte tijd een doosje in elkaar zet. Ik doe je dit niet na.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er prachtig uit! Maar dat is jou ook wel toevertrouwd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat veel doosjes en allemaal zo mooi! Dat kun je snel... bij mij duurt dat altijd langer. Ik ben benieuwd naar wat je nog meer voor moois gaat maken dit jaar

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow als je ze zo samen ziet vind ik het een hele prestatie. Na zo een aantal heb je het aardig onder de knie als het al zo vlug gaat, dat doe ik je zeker niet na. Top prestatie !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk, je hebt er veel moed voor. Dat zou ik niet kunnen.
    Het ziet er prachtig uit en super knap dat je dit op zo een korte tijd kan maken.
    Proficiat !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen