woensdag 10 januari 2024

50 jaar getrouwd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor dezelfde vereniging waarvoor ik de moederdag doosjes heb gemaakt mocht ik ook voor de jubilarissen een kaart maken. Voorlopig zijn het 3 koppels die 50 jaar getrouwd zijn. Voor de eerste kaart heb ik me laten inspireren door een voorbeeld op Pinterest. Het design papier is van Joy/Noor Design/Bride & Groom (ook gebruikt voor de 2de kaart) en een 3D plaatje uit de oude doos. De afwerking voor de 3 kaarten spreekt voor zich.
Nummertje 2 is een schudkaart geworden. De grote tekst is een gelaserd item, gekocht op een hobbybeurs in Putte en een kleurtje gegeven van goudkleurige glitter spray van Studio Mow (gekocht bij Action). En eindelijk is het mij eens gelukt om een goede hoeveelheid schudmateriaal (kraaltjes) in de blister te verwerken, gewoonlijk is het teveel of te weinig maar nu ben ik helemaal tevreden 😉
De laatste in het rijtje heeft een geborduurde 50 en een 3D plaatje op een design papiertje van Craft O'Clock: Flower Fiesta.

7 opmerkingen:

  1. Ik zou niet kunnen kiezen, ze zijn alle drie heel mooi geworden.
    Leuke opdracht en heel mooi uitgevoerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie huwelijkskaarten.
    Allemaal zo mooi Gerda.
    Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn drie hele mooie kaarten voor de gelegenheid geworden Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap om 3 zulke mooie kaarten te maken voor een huwelijks jubileum,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie heel mooie jubileum kaarten! Jij bent echt niet te stuiten de laatste weken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt drie hele mooie kaarten voor de jubilarissen gemaakt. Goed bezig met de hobby. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn 3 mooie kaarten geworden Gerda. Knap gedaan!Fijne dag , groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen