maandag 15 januari 2024

Interactieve verjaardagskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het projectje dat ik vandaag show is gemaakt in opdracht van mijn beste klant. Zij wil altijd graag gepersonaliseerde kaarten en voor dit project kwam er nog meer kijken. Het is voor een jonge dame die 30 wordt en het Syndroom van Down heeft. Al haar hobby's: fietsen, puzzelen en kleuren moesten in het project verwerkt worden. Zo gevraagd, zo gedaan 😉
Voor de kaart op zich heb ik een doosje gemaakt met op het deksel de fiets hobby, plaatje gevonden op Pinterest en 2x uitgeprint. Een lichtere versie voor de onderlaag en een originele versie voor de puzzelstukjes.
De kaart is gemaakt met materialen van MD en papiertjes van Action/Craft Sensations/Classy Basics. De gestempelde vlinder deels al een paar kleurtjes gegeven, de rest moet de jarige zelf inkleuren.

Voor de puzzelstukjes een envelop gemaakt met 2 gestempelde vlinders die eventueel ook nog kunnen ingekleurd worden en als extraatje nog een kleurplaat met 3 vlinders. De achtergrond een kleurtje gegeven met een mask van Pronty. Om de privacy van de jarige niet te schenden heb ik haar naam onleesbaar gemaakt. 

Dat is het voor vandaag, morgen ben ik er weer met een andere opdracht van dezelfde klant.

5 opmerkingen:

  1. Knap gedaan.,het is een prachtige creatie geworden. Waar alles van de jarige op staat. Leuk hoor, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties Gerda.
    Leuk de puzzelkaarten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel mooi gemaakt, leuk de deksel met puzzel stukjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit had ik al gezien, is ook een zeer geslaagd projectje met alle interesses erin verwerkt !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen