woensdag 17 januari 2024

Verjaardag oudste kleindochter

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu al mijn opdrachten zijn afgewerkt kan ik voor mezelf aan de slag. Eerst komen de verjaardagskaarten voor de kleinkinderen aan de beurt. Hoe ouder ze worden hoe moeilijker ik het vind om nog iets te bedenken. Kleindochter Lotte is in maart jarig, gaat al 2 jaar naar de tekenacademie en is iemand die altijd dingetjes opschrijft. Een echte prutsmie 😉 Voor haar kaart ben ik meegelift met een creatie die ik zag bij Tineke's Kaartenhoekje.
Het design papier komt uit een oud blokje van Actions. Alle andere materialen zijn van Marianne Design. Linksboven 2 echte paperclips.

Hier voorlopig nog geen sneeuw, wel flink gevroren. Ik blijf vandaag lekker binnen. 

7 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart voor je kleindochter gemaakt. Zo mooi toepasselijk.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie kaart geworden, toepasselijk met de schilderspullen erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met schilderspullen Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart heb je voor Lotte gemaakt Gerda, alles op de kaart komt van pas op de tekenacademie. Hier is flink wat sneeuw gevallen. Ik heb er meer dan een uur over gedaan om terug te komen van Diest.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart voor je kleinkind Gerda. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie toepasselijke felicitatie-kaart heb je voor Lotte gemaakt Gerda. Vrolijke kleuren en hele leuke stansen gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is heel leuk geworden in die felle kleurtjes. Als Lotte zo’n prutsmie is gaat ze waarschijnlijk ook nog wel kaarten maken want prutsen doen wij ook he 🤭
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen