donderdag 23 mei 2024

Kerst borduurwerkje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben net klaar met mijn blogrondje, wat was er weer veel mooi knutselwerk te zien. Uitzonderlijk kan ik op donderdag eens mee gaan in het kerstthema. Mijn eerste kerstkaart van dit jaar.
Heel klassiek 😉 Een patroontje van Jaak van Went, geborduurd in 3 verschillende kleuren. Op de achtergrond mijn favoriete mask van dit moment en een Morehead plaatje. Omdat ik vorig jaar op de kerstmarkt dikwijls de vraag kreeg naar kaarten met wensen voor zowel Kerst als Nieuwjaar ga ik daar dit jaar zoveel mogelijk rekening mee houden. Nog wat goudkleurige sticker-sterretjes en de kaart was klaar.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met dit mooie bewerkelijke borduurpatroon! Leuk met de mask op de achtergrond. Deze raak je zeker wel kwijt op de kerstmarkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, geborduurde kerstkaart met dit patroon en een lief plaatje. Toen ik nog kon borduren gebruikte ik ook vaak patronen van Sjaak van Went, die zijn heel precies.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och dit is zo kunstig en mooi! Ik bewonder altijd het geduld dat je moet hebben om zoiets te maken. Hoop ook dat de ontvanger het weet te waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loop wat achter met mijn blogrondje... mooie geborduurde kaart met dit mooie patroon vsn sjaak . Plaatje en tekst passen er mooi bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen