vrijdag 31 mei 2024

Verjaardagswens (Plywood dome)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn beste klantje de opdracht om iets speciaals te maken voor de verjaardag van haar schoonzus. Toen ik haar foto's liet zien van de Plywood dome's  (Studio Light) die ik voor mijn knutselmaatjes van Winterswijk had gemaakt ging ze helemaal uit de bol 😉 Zo gezegd, zo gedaan. Eerst moest ik een dome bestellen want dat heb ik niet zomaar in voorraad en daarna kon ik aan de slag. Om de de dome te bekleden en te decoreren heb ik de lijn 'Romantic Moments' van Jenine's Mindful Art Collection gebruikt. 
Ook de achterkant heb ik voorzien van een papiertje en een pocket met label zodat de klant toch nog de mogelijkheid heeft om een persoonlijke boodschap neer te pennen.
Er zijn ook nog een paar detail foto's van een aantal onderdelen van de decoratie.
De vlinders, de vogel en sommige bloemen heb ik een glitterlaagje gegeven met Cosmic Shimer (Twinkels). Het strikje aan de vogelkooi en het rozetje in de strik aan de voorkant heb ik gekocht bij Temu. Met dit project zijn alle opdrachten afgewerkt.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dieptekaart weer. Zo romantisch ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent helemaal uit je bol gegaan met dit prachtige project! Er zijn zoveel mooie details op te ontdekken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtige creatie. De materialen zijn erg mooi. Hele mooie details. Een topper. Je klant zal er erg blij mee zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk projectje met mooi papier. Hier heb je je zeker kunnen in uitleven en je klant gaat super tevreden zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tsjonge wat een hoop moois is hier te zien! Echt een hele mooie creatie!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat is zeker een speciale creatie geworden Gerda. Hier kan ik naar blijven kijken zo mooi zoals je alles gecombineerd en opgebouwd hebt. Een grote pluim van mij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat je wel geslaagd bent in deze opdracht, want het is toch wel iets heel speciaals geworden. Supermooi. Dit krijgt vast ergens een mooi plaatsje.
    Tof gedaan Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en speciale creatie heb je gemaakt met deze plywood dome,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen