zondag 25 augustus 2024

Neutraal geboortecadeautje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na een hele lange periode had ik vandaag het huis nog eens helemaal voor mezelf. Ik begon het knutselen al te missen en dus heb ik vandaag een creatie afgewerkt waarvan ik een paar weken geleden al een start had gemaakt. Het doosje is gemaakt met de Book Box 1959 van Elizabeth Craft Designs.
In het doosje kunnen 2 paar kousjes maar het kan zijn dat ik het nog verander in 1 paar kousjes en een fopspeen. Het gebruikte design papier is van Reprint. Ik noem het nu wel een neutraal geschenkje maar vind het toch redelijk jongensachtig. De schoentjes en label op het deksel zijn malletjes van Temu, klein gestempeld tekstje van ?????

Morgen nog een dagje rust en dan komen er weer 3 pittige dagen met de jongste kleindochters. Vanaf 2 september valt alles weer in het normale ritme.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig babycadeau gemaakt. Leuk opgemaakt met deze leuke schoentjes. Fijn dat je weer eens kon knutselen. Succes met het oppassen en veel plezier met de kleinkinderen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had zeker al afkickverschijnselen maar je hebt je tijd goed besteed Gerda, het is een heel leuk geboortedoosje geworden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi doosje heb je gemaakt Gerda. Mooi papier en leuk gedecoreerd met die lieve schoentjes en het bedeltje. Heel leuk dat er ook babysokjes in passen, het vormt een heel lief cadeautje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schittered gemaakt. Zo lief en mooi !!
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi geboortedoosje heb je gemaakt, ik vind de schoentjes echt schattig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit is echt een leuk idee! Wat mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen