maandag 5 augustus 2024

Snow Globe

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

We zijn sinds gisteren terug thuis na een deugddoende en super geslaagde fietsvakantie in Vorden (Nederland). Maar voor we vertrokken had ik deze snow globe nog gemaakt.
Na de sneeuwbal in houten onderdeeltjes (zie vorige post) dacht ik, misschien kan ik zelf zoiets uit cardstock maken en ik ben heel tevreden met hoe het geworden is 😉 Het tafereeltje in de blister is opgebouwd met een achtergrondpapiertje van Studio Light. De bomenrij komt uit een set van Action, 2x gestanst in groen en wit glitterkarton. De voorgrond heeft nog 2 extra laagjes glitterkarton op verschillende hoogtes en de leuke ijsbeertjes zijn van MD. Voor de afwerking twee verschillende tekst stickers, eentje in de blister en de andere op de voet van de globe. De kerstrozen zijn gemaakt met de nieuwe setjes van Elizabeth Craft Designs met in de kern een mooie strass steen van Temu. De globe op zich is ook een mal van Temu. 

Jullie zullen bij mij dit jaar niet veel kerstcreaties te zien krijgen want ik heb nog een grote voorraad van vorig jaar. Waar ik wel werk ga van beginnen maken zijn de doosjes/cadeautjes voor de kerstmarkt.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart met de globe Gerda.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie snowglobe Gerda. Heel knap opgebouwd en zo mooi gedecoreerd, die beertjes zijn allerliefst om te zien. Fijn dat jullie zo genoten hebben van de fietsvakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie sneeuwglobe gemaakt met het leuke tafereeltje erin. Fijn dat jullie een mooie fietsvakantie in ons land hebben gehad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie globe met winterse tafereeltje, en de leuke toef kerstrozen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi winters tafereeltje maakte je in de globe, zó schattig met de ijsbeertjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt heerlijk, een fiets vakantie, fijn dat je er zo van genoten het. Je kaartje is superleuk, ik verlang stiekem wel een beetje naar wat koeler weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg geslaagde kaart Gerda, heel leuk met die boompjes en glitterkarton.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie snowglobe , super leuk kaartje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen