maandag 29 juli 2024

Kerstbal (Christmas in July)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vorig jaar kocht ik op de hobbybeurs in Putte een pakketje waarmee je 4 kerstballen kon maken. Ook die heb ik op regenachtige dagen in elkaar kunnen knutselen. Ik laat maar 1 exemplaar zien, het zijn tenslotte allemaal dezelfde 😉
Het achtergrondje komt uit een A5 blokje van Studio Light: Snowflake Kisses. De houten onderdelen geschilderd met plakkaatverf, kennen jullie vast nog wel. De kerstboompjes een glitterlaagje gegeven en de ondergrond heeft een laagje Artic Snow van Stamperia. Het oog en snoetje van de ijsbeer zijn Hobbydot stickertjes. Dit is mijn eerst item voor de kerstverkoop.

5 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart Gerda.
    Leuk zo in het rond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart Gerda. Spijtig dat ik het niet wist dat je man daar heeft opgetreden heb ik wel gemist. Mijn man filmt er wel maar je kan niet alles opnemen het zijn korte sfeer filmpjes kan je terug zien bij Gent in beeld. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kerstbal is dit, met een mooi tafereeltje er in.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk is deze kerstbal. Een mooi projectje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n kerstbal met tafereeltje erin Gerda, dat heb je mooi gemaakt. Je kaarten uit de blogpost hiervoor zijn ook stuk voor stuk plaatjes. Leuk idee om de cirkel met blokjes diagonaal te gebruiken, ga ik onthouden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen