zondag 1 september 2024

Sleutelhangers

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor de kerstmarkt heb ik deze serie sleutelhangers gemaakt. Van vriendin Anke (één van de dames van ons knutselweekje in Winterswijk) kreeg ik vorig jaar zo'n sleutelhanger cadeau. Meteen wist ik, dit is iets voor de kerstmarkt.
Toen was ik nog niet vertrouwd met Temu, daarom had Anke deze voor mij besteld samen met nog een andere vorm nl. hartjes. In ieder pakje zitten de materialen voor 10 sleutelhangers, helaas heb ik bij het decoreren van de sterren er 2 verprutst 😉 Het enige wat je moet doen is de plastic sterren/ hartjes naar eigen inzicht versieren. Ik heb het eenvoudig gehouden, leuke papiertjes uitgezocht en een mooi strass steentje ter decoratie. Daarna alle onderdelen aan elkaar hechten en je bent klaar.

Nu morgen het nieuwe schooljaar start is er weer meer tijd om te knutselen al heeft mijn huisje een goede poestbeurt nodig 😉 Daar maar eerst werk van maken.

7 opmerkingen:

  1. Leuke sleutelhangers heb je gemaakt. Bij Temu kun je veel dingen bestellen. Ik heb het onlangs ook gedaan… het scheelt ook veel in de portemonnee…succes met het poetsen… en daarna kun je weer lekker aan de knutsel. Ik ga straks verder met mijn gnoom kaarten. Hen bijna alle plaatjes nu op.. moet alleen de kaarten nog in elkaar zetten en afwerken. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al een mooi begin voor de komende kerstmarkt. De mensen willen elke kaar toch iets anders. En deze leuke sleutelhangers kun je overal aan hangen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke sleutelhangers.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om sleutelhangers te maken, je hebt al een mooi setje klaar,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd handig zo'n leuke sleutelhanger Gerda, die gaan vast goed verkopen. Ik sla dit jaar de hobbydagen in Den Bosch over. Er ligt nog té veel te wachten om gebruikt te worden.
    Alvast veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met poetsen, ik ben vorige week heel hard tekeer gegaan. Zo zelfs dat ik mijn vloerkleed heb vernield, nou ja, ikke? Een kat die er buiten overheen gesproeid had. Maar dat heb ik maar vervangen. Je sterretjes sleutelhangers zijn superleuk. Heerlijk zo'n kerstmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk dat je al wat nieuws verzonnen hebt voor de kerstmarkt, dat verkoopt wel goed denk ik.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen