woensdag 11 september 2024

Nieuw kapsalon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Eindelijk is er weer tijd om op regelmatige basis te knutselen. Op 16 september opent mijn kapper zijn nieuw kapsalon. Om hem te feliciteren heb ik deze kaart gemaakt.
Het plaatje vond ik op Pinterest en heb ik uit gestanst met de vierkante pixelmal. Onder aan de kaart een label met zelf geprinte tekst en 2 bloementakjes van Temu. Links boven een paar bijpassende bedeltjes met dank aan vriendin Annie voor het haardrogertje, het schaartje vond ik op de beurs in Den Bosch.

9 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart voor de kapsalon. Mooi plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en heel gaaf kaartje zo!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi en heel toepasselijk kaartje heb je gemaakt voor de nieuwe zaak van je kapper. Zeker weten dat je hiermee gaat scoren, misschien wel een korting op de volgende knipbeurt, wie weet ?
    Leuke afbeelding en zo tof die bijhorende bedeltjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda voor je kapper.
    Fijn je ontmoet te hebben.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart voor je kapper Gerda. Heel mooi deze kleurtjes en je hebt echt een leuk plaatje gevonden op internet. De bijpassende bedeltjes maken het helemaal af evenals het plaatje te stansen met de blokjesstans, geeft net wat extra's vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een superleuke kaart voor de opening van de nieuwe kapsalon, heel mooi plaatje en leuk de bijpassende bedels.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze leuke kaart krijgt vast een prachtige plek in het kapsalon! Heel tof met de bedels, en de extra bloemetjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die is leuk geworden en wat vond ik die bloemetjes zo leuk. Altijd tof om zo een gepersonaliseerde kaart te krijgen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen