vrijdag 13 september 2024

90 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een paar weken geleden vroeg mijn buurman een kaart te maken voor zijn moeder die in oktober 90 wordt. Omdat ik ook nog andere dingen te doen had heeft het even geduurd voor de kaart klaar was. Het idee had ik onmiddellijk en de materialen kiezen was ook geen probleem.
De cijfers (Crealies) herkennen jullie wel. De bovenste laag heb ik geëmbost met een 3D folder van Stampin 'Up. En ja, deze prachtige bloemenset van Spellbinders is heel fijn om mee te werken. Wel veel stansen, onderdeeltjes in elkaar plakken en dan kon het schikken beginnen. De meeste bloemen heb ik een laagje glitter gegeven, de vlindertjes glimmen mooi door de Glossy Accents dat ik heb aangebracht. Voor de afwerking een gestempelde wens en hier en daar wat roze strass steentjes.

Na deze post zal het weer wat stiller worden op mijn blog want ik heb een hele leuke aanbieding gekregen die wel wat tijd in beslag zal nemen. Maar ik blijf jullie volgen hoor en als ikzelf iets te showen heb krijgen jullie dat zeker te zien.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige verjaardagskaart Gerda.
    Wat een mooie bloemen toef.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je kaart ziet er prachtig uit met de cijfers en de schitterende bloementoef!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow je hebt een prachtige bloementoef gemaakt, dat verdient een 90-jarige wel. Hier liggen die cijfers ook uitgestanst maar dan wel een 40.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de leeftijd er op en een supermooie bloementoef,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie is dat! Daar zal mevrouw wel heel blij mee zijn, zo mooi! Succes met je grootse plannen, je maakt ons wel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart voor een mevrouw die 90 wordt. Leuk met de prachtige bloementoef naast de cijfers. Een topper. Succes met je leuke aanbieding. We gaan het vast zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend met de mooie bloemen en de geëmboste cijfers!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen