vrijdag 27 september 2024

Leuk nieuws

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben net klaar met een rondje in blogland. Er was weer veel leuks en moois te zien. Zoals ik reeds eerder aangaf had ik een leuke aanbieding gekregen. Waar ik vele jaren op gehoopt had is nu werkelijkheid geworden. Ik heb met een lokale handelaar (op hun vraag) een samenwerking kunnen opstarten. Na een fijn gesprek wist ik waar ik aan toe was en kan ik jullie de eerste resultaten laten zien die in hun winkel aangeboden zullen worden. De eerste vraag was om doosjes te maken voor de feestdagen. Het enige waar ik  rekening mee moest houden was de kleur, die moest passen bij de kleurencombinatie die in de winkel gaat gebruikt worden voor de kerstversiering.
Deze doosje worden leeg verkocht. Links doosjes die ik volledig zelf uitgemeten heb, rechts een book box gemaakt met een mallenset van Elizabeth Craft Designs.
Doosjes gemaakt met een mal van als ik me niet vergis Crealies en gevuld met een mini potje Nutella.
 
Kerstballen ingekleurd met Paintmarkers van Action en een glitterlaagje gegeven met Spray and Sparkle/Pearl Diamond van Crafter's Companion.

En het bleef niet bij kerst artikelen, ik mocht ook geschenkjes maken om iemand te bedanken of voor zomaar iemand een plezier te doen. Daar kon ik gewoon mijn gang gaan, geen kleuren waar ik rekening mee moest houden.
Wat staat er nog op stapel, nog een aantal kerstballen en neutrale geboorte cadeautjes. Als ik klaar ben met mijn administratie 😉 ga ik de kerstbestelling leveren. Morgen ben ik heel de dag alleen want de muziekvereniging geeft haar jaarlijks eetfestijn en dan moet mijn mannetje flink de handen uit de mouwen steken. Maar ik kan lekker uit de bol gaan met knutselen.

5 opmerkingen:

  1. Oooh wat tof, gefeliciteerd Gerda, wat leuk. Je zult vast wel trots zijn en dat mag ook wel. Je hebt al een hele mooie collectie gemaakt om mee te starten, het ziet er picobello uit allemaal. Veel plezier en een fijne samenwerking gewenst.
    Ook je kaart hiervoor nog bewonderd, prachtig die grote cijfers en schitterende bloementoef!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk nieuws Gerda.
    Om trots op te zijn.
    Deze creaties zij al heel mooi om mee te starten.
    Succes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Leuk dat je wens is uitgekomen. Kun je lekker knutselen. Je laat ons mooie spullen zien die je gemaakt hebt. Veel plezier morgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, jij gaat als een speer zeg! Het ziet er allemaal prachtig uit. Veel succes met deze nieuwe uitdaging!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen