vrijdag 13 september 2019

Hobbydots Sparkels 009 (Birds and Roses)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Stickertjes plakken in alle vormen en kleuren, ja ik vind het leuk om te doen maar dit is toch het laatste pakketje van de Sparkles dat ik gemaakt heb. De gewone Hobbydots ga ik wel nog mee werken omdat het een stuk sneller gaat. Hier komen de 3 kaarten uit pakketje 9. Net als bij vorige pakketjes heb ik de patroontjes vereenvoudigd.
Heb ook voor andere plaatjes gekozen. Boven en links een 3d plaatje van LeSuh en rechts een mooi plaatje van Mattie. Op iedere kaart een gestempelde wens.
 
De voorbeelden:
 


5 opmerkingen:

  1. Zoals vaker gezegd, zien die van jou er toch veel mooier uit dan de originele. Je hebt er mooie plaatjes bij uitgezocht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt met de sparkles, veel leuker als de voorbeelden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaarten, leuk hoe je er je eigen draai aan geeft

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten met stickers Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik spreek het niet tegen, die van jou zijn mooier, veel fijner.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen