woensdag 25 september 2019

Note Pad holders

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb nog wat geschenkjes klaar voor de kerstmarkt. Voor deze houder heb ik papiertjes gebruikt van het blok: Denim and Friends. Aan de achterzijde een pocket met  een leuke quote. En pas bij het nemen van de foto's zag ik dat het papiertje op de pocket onderste boven zit. Ach ja, iedereen kan zich eens vergissen.
  
Heb ook nog een vrouwelijke versie gemaakt met een papiertje gekregen van mijn vriendin Annie.
 
Omdat de notepads niet dezelfde afmetingen hebben als in het filmpje heb ik de afmetingen moeten aanpassen wat voor iemand die niet goed is in wiskunde een hele klus was.
Workshop/video:
 
En dit is een ander modelletje. Ook hier heb ik de afmetingen moeten aanpassen, niet alleen vanwege de notepads maar ook omdat mijn pennetjes veel dunner zijn.
 
Scrap papiertjes van verschillende blokjes van Action. De bloem is een mal van Crealies.
 
Workshop/video:
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Schitterend werk !
    Veel succes ermee !
    Lieve groet van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kadootjes zijn dit ! Daar ga je vast succes mee oogsten ! Het zal wel aan mijn bril liggen ofzo maar ik zie niks dat ondersteboven is :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele klus zulke doosjes, maar wat zijn ze mooi! Leuke papieren heb je gekozen. Riem vd mal is erg mooi. Ik zie ook niet dat het ondersteboven is, mooi gemaakt!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie cadeautjes heb je voor de kerstmarkt gemaakt.
    Is die kerstmarkt bij jou in de gemeente ?
    Bedankt om het filmpje erbij te plaatsen is handig.
    Wel vind ik dat de maakster verschrikkelijke nagellak aan heeft, maar zij zal hetvast wel mooi vinden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie doosjes heb je gemaakt, vooral de 1ste 2 met de leuke riem stans. Ik moest even lachen om de opmerking van Carla, ik heb ook een bloedhekel aan die vreselijke gelakte nagels, doe voor mij maar gewoon naturel,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien je note pads er prachtig uit Gerda! Leuk om te zien hoe verschillend ze eruit zien met de verschillende papiertjes! Haha, ik moet al lachen om de reacties van Carla en Ans. Zonder dat ik het filmpje gezien heb, kan ik al raden welke nagels ze bedoelen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja nu moest ik toch wel even naar het filmpje gaan kijken voor de nagels ;-) dat is absoluut ook niet mijn ding. Jouw cadeautjes daarentegen die zijn heel leuk en bruikbaar, dat zou wel eens een succesje kunnen worden op de kerstmarkt. De uitvoering met de riem is heel stoer en die bijpassende pennetjes zijn heel schattig.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen