woensdag 13 november 2019

Boekje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Afgelopen weekend was ik voor een paar dagen in het Nederlandse Winterswijk voor een leuk en gezellig knustelweekend met 4 andere dames. Om mijn vriendin Eri te bedanken omdat ik altijd op haar kan rekenen voor het vervoer heb ik dit boekje gemaakt. Op het blanco flapje dat als eerste openklapt heb ik nog een persoonlijke boodschap geschreven.
Door een drukke persoonlijke agenda had ik niet veel kunnen voorbereiden maar dit geschenkje had ik gelukkig al op voorhand gemaakt. Helaas weet ik niet meer welke workshop/video ik daarvoor gebruikt heb. De rest van mijn weekend-knutsels komen later aan bod.
 

7 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi zeg en zo leuk met al die verstopte tags en plaatjes ! Hopelijk had je een supergezellig knutselweekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maakte je een mooi boekje als bedankje voor Eri. Heel leuk om naar te kijken Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtig boekje voor Eri, daar was ze vast heel blij mee,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, ik ben er heel blij mee! En doe je dat ook vast niet na! Ondertussen staan hier al verschillende en prachtige creaties van jou! Nogmaals dank!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel mooi boekje voor Eri gemaakt! Ik snap dat ze hier blij mee is!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik kan me voorstellen dat Eri dat heeeeel leuk vond, ik ben benieuwd naar jullie creaties van het weekend. Dit boekje is weer een pareltje geworden, prachtig gemaakt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen