donderdag 28 november 2019

Teddybeer

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb net mijn ronde gedaan op de verschillende blogs die ik volg. Uiteraard op donderdag veel kerstkaarten om te bewonderen. Ik heb wat anders om te showen. Na mijn knustelweekend belandde ik in de lappenmand met een geblokkeerde rug. Heel pijnlijk en volgens de dokter moest ik in beweging blijven. Maar omdat ik het minste pijn had als ik rustig bleef zitten heb ik een paar dagen op de bank doorgebracht. En wat doe je dan: haken. Nu ik weer normaal kan functioneren en alle onderdelen van het beertje klaar waren heb ik het gisteren afgewerkt.
 
Het haken op zich gaat altijd vlotjes maar het in elkaar naaien vind ik een hele klus. Ben niet helemaal tevreden over de afwerking. De gratis beschrijving kan je hier vinden:
 


5 opmerkingen:

  1. Je hebt de tijd goed besteed op de bank, het beertje is prachtig geworden, en krijgt vast een mooie bestemming:-) Ik doe het je niet na! Gelukkig ben je nu weer van de pijn af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer van de pijn af bent, je hebt je tijd heel goed besteed, wat is het een prachtige beer,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk, mooi beertje heb je gemaakt Gerda!
    Gelukkig is het alweer wat beter, heb ik ook gehad enkele jaren geleden en ben beland op de operatie tafel. Ze hebben de schakels vastgezet met een plaat.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je de tijd op de bank goed hebt kunnen doorbrengen en dat het nu weer beter gaat. Een hele leuke beer heb je gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het grappig om te lezen dat je een paar dagen op de bank doorbracht, je bent al een halve Nederlandse. Als ik dat jaren geleden voor het eerst hoorde (was in de winter) dacht ik: gaat die nu buiten zitten ;-)) Maar de tijd was idd goed besteed aan het resultaat te zien. Haken doe ik ook graag maar het in elkaar zetten houdt mij altijd tegen, dat haat ik. Goed dat het zo goed als 'achter de rug' is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen