vrijdag 29 november 2019

Voor mijn zoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op 1 januari 1986 werd ik voor de eerste keer moeder. 34 jaar later heeft onze zoon zijn eigen gezinnetje. Iedere jaar probeer ik iets speciaals te maken voor de verjaardag van mijn kinderen.
Omdat we in het verleden met heel onze gezin in dezelfde muziekvereniging ieder een ander instrument bespeelden heb ik dit jaar als thema muziek gekozen. Ondertussen is het alleen mijn echtgenoot nog die musiceert maar de interesse blijft wel bestaan.
 
Van dit model bestaat een DDBD mal maar ik heb de workshop van Castella gebruikt om de kaart te maken: https://www.youtube.com/watch?v=Rl_Vek1kAEo Het scrap papier is van Noor Design/Joy Crafts/Mens' Mijn kaart sluit met een magneetje en heeft achteraan een standaard zodat de kaart gewoon kan staan.
 
De auto op de voorkant heb ik uit een Maja papiertje geknipt (Denim & Friends). De kaart afgewerkt met kleine items. 


6 opmerkingen:

  1. Een hele mooie en passende kaart voor je zoon.
    Tof gemaakt volgens muziek thema.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat heb je dat mooi gemaakt! Heel leuk modelletje en een mooi thema! En alles weer super afgewerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal fan van Castella, kijk graag haar filmpjes..Deze kaart heb ik ook al eens gemaakt, leuk model en een superleuk thema,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten creatie heb je voor je zoon gemaakt Gerda. Leuk met dit schitterende papier. Je teddiebeer van hieronder is ook erg leuk. Groeten Ztrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer goed op tijd af en heel leuk gevonden en uitgewerkt met hele fijne papiertjes. Zo zie je maar dat de tijd met de jaren sneller gaat als je naar de leeftijd van onze kinderen ziet.
    See you soon, Annie

    BeantwoordenVerwijderen