dinsdag 3 december 2019

Cadeau envelopje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor de Nieuwjaars gift van onze kinderen en hun partners heb ik deze leuke envelopjes gemaakt. Heel makkelijk. Cardstock van 7 3/4 inch x 8 inch, de lange zijde rillen op 2 1/2 en 6 inch. De wikkel is 2,5 cm x 21,5 cm. Het scrap papier is allemaal 4 mm kleiner.
 
De papiertjes komen uit 2 verschillende glitterblokken van Action. Voor de dames een kleurrijk papiertje, voor de heren wat donkerder en stoerder. Labeltje gemaakt met een setje van MD. De bloem 2 keer stanst uit glitterpapier. Om de bloem op te bouwen heb ik voor de eerste keer glue dots gebruikt omdat de lijm niet echt wou hechten. Persoonlijk vind ik die glue dots maar niks en daarom zal ik in de toekomst 3d kit gebruiken bij cardstock dat moeilijk te lijmen is.

5 opmerkingen:

  1. Wat een gave envelopjes Gerda. Inderdaad lekker en vrolijk en stoer! Ik denk dat de 3D kit ook niet zo goed hecht op het glitterpapier. Tegenwoordig plak ik de bloemen met een lijmpistool op elkaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De verpakking is al een cadeau op zich.
    Heel mooi en kleurrijk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en feestelijke verpakkingen heb je gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verpakking, de mannenversie is heel mooi donker van kleur. Glitterpapier is niet altijd zo simpel te plakken, je kan eventueel ook met de prikpen een gaatje in 't midden maken en met een bijpassende splitpen op elkaar zetten dan heb je meteen ook een hartje in je bloem.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie gave feestelijke envelopjes Gerda!
    Fijne zondag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen