donderdag 26 december 2019

Cadeau setje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op 2de kerstdag ben ik er ook met het leuke nieuws dat mijn deelname aan de kerstmarkt in het Woonzorgcentrum van mijn woonplaats een groot succes was. Op een paar dingetjes na (vooral de doosje waar maar 1 snoepje in zat) was bijna alles verkocht. Deze mini doosjes ga ik gebruiken op het familiefeest. Voor mijn meter moest ik nog iets maken en dat is een setje geworden van een kopje en een gift card holder. Het kopje is gemaakt met het Envelop Punch Board. Design papiertje van Action en versierd met roosjes dit matchen met de kleur van het papiertje.
Video:
Had ook nog iets nodig voor mijn broer en schoonbroer. Dat is een milk box geworden in stoere papiertjes van jawel Action. Ik sluit mijn doosjes met 2 mini wasspelden, de dame in het filmpje plakt ze dicht. Er worden in de video 3 verschillende doosjes uitgewerkt, ik heb voor het kleinste model gekozen.
Video:


5 opmerkingen:

  1. Wow, je kop en schotel zien er prachtig uit, wat een leuk idee! ook je melkpakjes zien er leuk uit in deze stoere papiertjes. Fijn dat je kerstmarkt zo'n succes was!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kop en schotel met een leuke giftcard, ook de melkpakjes zijn super.
    Fijne 2de kerstdag,
    groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is plezant dat de verkoop zo'n groot succes geworden is.
    't Is dan toch terug doorgegaan.
    Deze cadeautjes spresenteren ook heel mooi.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig had je een hele goeie verkoop want dat is nooit te voorspellen. Voor je meter heb je ook weer een geweldig mooi cadeautje gemaakt, dat valt zeker in de smaak! Ik herkende het papier meteen, perfect geschikt voor dit kopje. De melkpakjes hebben ook een leuke sluiting, veel beter dan dicht plakken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Gerda. Leuk gedaan ook zo met de bloementjes.
    Fijn dat de kerstmarkt zo'n succes was.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2020 toe.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen