zaterdag 21 december 2019

Lotte 5 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben graag op tijd met mijn kaarten voor eigen gebruik. Onze oudste kleindochter is in maart jarig en voor die gelegenheid heb ik gisteren deze kaart gemaakt. Vele ideetjes in mijn hoofd en uiteindelijk heb ik voor een DDBD mal gekozen. Niet zo'n moeilijke mal om netjes uit te knippen.
Ik probeer altijd rekening te houden met hun interesses en voor Lotte is Shimmer en Shine er eentje. Dus op zoek naar een leuk plaatje, uitgeprint op fotopapier. Het design papier heb ik gekregen van mijn vriendin Annie. Past mooi bij de kleuren van het plaatje. Label (Crealies) met de wensen.
Afwerking was even zoeken: de 5 mocht niet ontbreken, links en rechts een rijtje strass steentjes. Nog wat grappige cirkels (Crealies) en 2 rietjes samengebonden met een lintje. In de blister 2 kleuren kraaltjes. Achteraan een standaartje (gezien in een filmpje van Castella) zodat de kaart gewoon kan staan.

4 opmerkingen:

  1. Goed op tijd met je kaartje.
    Het is een hele mooie kaart geworden en dat modelletje is wel super leuk.
    Mooie afwerking en heel leuk met het verborgen label.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje voor je kleindochter met een heel mooi plaatje en perfect bijpassend papier. Castella heeft heel vaak goede tips, ik ben fan van haar..
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart heb je voor Lotte gemaakt. Die zal vast in de smaak vallen met dat leuke plaatje. Leuke details heb je erop verwerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op deze kaart had ik al gereageerd maar weer niet aan gedacht dat het niet meer lukte via iPad. Bij deze: deze mal had ik ook in gedachte om eens uit te proberen, jij hebt een mooi voorbeeld gemaakt met toepasselijk plaatje en bijpassend papier (hihi). En meteen ook een schudkaart, wat zal Lotte dat leuk vinden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen