vrijdag 21 februari 2020

Jubileumkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na mijn bestelling jubileumkaarten kreeg ik van onze muziekvereniging ook de vraag om een kaart te maken voor een oud-muzikant die samen met zijn vrouwtje 60 jaar getrouwd is. Heb er 2 gemaakt, eentje voor de vereniging en eentje voor ons persoonlijk. De eerste is een hoekflapkaart geworden.
Het design papier is van Craft & You Design: Rose Garden. Verder een leuk 3d-plaatje, een malletje van Crealies (hartjes) en een mal van MD gebruikt om het geheel op te bouwen.
 
 
En voor het 2de exemplaar heb ik een video van Noor & Zo gebruikt:
 
 
Voor dit projectje vond ik het design papier van Joy: Bride & Groom heel geschikt. Ook hier een 3d-plaatje en kleine items om de kaart aan te kleden. 
 
Het lintje dat de kaart sluit is nog niet op de juiste lengte geknipt, doe ik pas als de persoonlijke wensen genoteerd zijn. Binnen in de kaart nog een leuk label met gestempelde tekst en 2 mooie roosjes.
  
Na deze knutsels heb ik nog genoeg op mijn to do lijstje staan. Behalve een eigen kleinkind, zijn er in de familie nog 2 baby's op komst. Ook in de fanfare staat er nog een geboorte en een huwelijk te gebeuren. Mijn inspiratie moet op volle toeren draaien.


6 opmerkingen:

  1. Wow Gerda, wat een geweldig mooie kaarten heb je gemaakt voor dit jubileum. En perfect afgewerkt zoals jij dat altijd kunt. Echt top!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt, het model van de 2de zag ik ook ergens je hebt er echt iets moois van gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee schitterende kaarten Gerda.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtgie kaarten creaties heb je gmaakt Gerd. Hele leuke modellen en je hebt ze weer heel mooi gemaakt. Leuk dat je weer opdrachten hebt.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten, ze zijn aan elkaar gewaagd. Blijft toch leuk om te krijgen he.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn twee prachtige kaarten geworden Gerda!
    Met heel mooie papiertjes en materialen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen