vrijdag 14 februari 2020

Opdrachtjes klaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben helemaal klaar met de leuke opdrachtjes. De doosjes voor de suikerbonen zijn gevuld, dicht gestrikt en zover afgewerkt dat mijn schoondochter ze mee naar huis kon nemen. Alleen de naam ontbreekt nog. Daarop zullen we moeten wachten tot de kleine spruit geboren is.
Maar de afscheidsgeschenkjes voor de crèche kan ik wel laten zien. 8 doosjes om het personeel te danken voor hun goede zorgen.
Het doosje is gemaakt met een mal van Studio Light. Binnenin een foto van Roxan toen ze nog mini was. In het doosje komen boven op de foto Merci Chocolaatjes. De wikkels rond de doosjes zijn gemaakt met design papier van verschillende Action blokken. Om het een beetje leuk te maken heb ik de recente foto van Roxan in een blister met kraaltjes verwerkt. Alle doosjes afgewerkt met enkele ballonnetjes en een banner van Crealies.
Het leuke gedichtje is van de hand van mijn vriendin Annie, waarvoor mijn dank.
Alle 8 doosjes bij elkaar.



8 opmerkingen:

  1. Gerda dit is prachtig.
    Dit gaat heel veel positieve commentaar krijgen een hele eer voor jou.
    Een groot werk, maar zo mooi en erg leuk met de foto er in verwerkt.
    De tekst op het label is ook heel mooi, mijn complementen hiervoor voor Annie.
    Je hebt dit supermooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kado doosjes Gerda.
    Veel werk geweest, maar zo leuk gedaan.
    Leuke tekst er bij ,top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, jij hebt hard gewerkt de laatste paar weken! Deze bedankjes zijn ook heel mooi geworden, en wat een leuke foto heb je gemaakt van Roxan. En Annie heeft haar dichters talent met dit gave gedichtje ook weer laten zien! TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerda dat heb je weer mooi voor mekaar, echt een verrassend mooi doosje. Leuk met dat schudgedeelte en ook binnenin nog een fotootje. Van het laatste regeltje van het versje was ik nog niet tevreden, nu ik het lees weet ik het: 'maar nu wachten de schoolbanken' lijkt me beter.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De doosjes zijn echt supermooi, leuke foto van Roxan in het schudgedeelte, ook de binnenkant is erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke doosjes. Gerda. Mooi schudgedeelte met de foto. Mooie foto van je kleindochter. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat prachtig gedaan met de foto en het schudgedeelde Gerda!
    Heel mooie foto, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan niet wachten tot Roxan ze lag afgeven in de crèche! Xxx Ilse

    BeantwoordenVerwijderen