maandag 3 februari 2020

Work in progress

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben al een heel eind met de doosjes voor de geboorte van kleinkind/dochter nummertje 4. Alle 40 doosjes zijn klaar om gevuld en afgewerkt te worden. Vooraan op de foto hoe het eindresultaat zal zijn. Mijn schoondochter gaat zelf de naam (die we niet mogen weten) op het labeltje schrijven. Aangezien ik de helft van de doosjes maak en er ook nog 40 gekochte doosjes zijn moet ik nog 80 labeltjes stansen en 40 ballonnetjes. De kleuren die mijn schoondochter gekozen heeft zijn ook 2 van de kleuren die in het geboortekaartje te zien zullen zijn. De zwangerschap verloopt goed, het is nog een tijdje aftellen naar de geboorte die voorzien is half mei 2020.

6 opmerkingen:

  1. Het is een leuke serie mini melkpakjes geworden, in een mooie kleur! Het is ook eigenlijk wel zo leuk dat de naam nog een verrassing blijft.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele klus maar het ziet er wel heel mooi uit, schattige doosjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke klus Gerda.de doosjes zijn erg leuk.mpoie afwerking met balkon en label. Wel persoonlijk als je dochter zelf de naam erop schrijft. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat klus zeg , al die mooie doosjes.
    Zien er wel heel mooi uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke werkje, heb ik ook nog gedaan voor ons kleinkindje en de geboortekaartjes gemaakt.
    Ze zien er heel mooie uit.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi werk als het af is, je bent heeeeeel goed bezig. Het is een schattig doosje, het DP modelletje dat ik kreeg ziet er heel keurig uit met een mooi strikje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen