maandag 27 januari 2020

Bestelling klaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De zijn de laatste kaarten voor mijn bestelling. 2 keer voor 50 jaar huwelijk.
Persoonlijk vind ik dit een hele mooie mal en omdat al deze kaarten af gegeven worden hoef ik geen rekening te houden met portkosten. Het designpapier is van Joy/Pink Patels. Een plaatje van LeSuh. Het inschuifgedeelte met label is een setje van Crealies.
De andere kaart is gemaakt met een ticketmal. Het idee om ze op deze manier te gebruiken komt van Pinterest. Ook hier designpapier van Joy/Soft Colours of Nature.
Tussen 2 lagen een label van Crealies met de wensen. Afgewerkt met 2 vlinders die ik uit een vlinderrand heb geknipt.
De bestelling bestond uit 5 kaarten waarvan ik er 4 gepost heb, denk dat dit thema wel genoeg aan bod is geweest. En nu dit is afgerond kan ik starten met een andere opdracht namelijk doosjes maken voor de suikerbonen voor de geboorte van ons 4de kleinkind/dochter die zal geboren worden in mei 2020. Mijn schoondochter werd helemaal verliefd op de mini melkdoosjes, daarvan mag ik er 40 maken. Dus de komende tijd zal ik me daar mee bezig houden en zal er tijdelijk niks meer gepost worden op mijn blog. Ook de afscheidsgeschenkjes voor de crèche van grote zus mag ik maken. Veel werk, maar allemaal zo leuk op te doen. Mocht er onverwacht toch iets uit mijn handen komen om te showen krijgen jullie het zeker te zien.

6 opmerkingen:

  1. Het zijn 2 prachtige kaarten, vooral de eerste erg mooi, echt een leuk model, ook het verstopte kaartje is leuk. Succes met het maken van de verpakkingen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaart Gerda,
    De eerste is super mooi.
    De label is zo grappig aangebracht.
    Succes met de kado verpakkingen.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn een paar schitterende, en echte "Gerda" kaarten. Je hebt alles weer super afgewerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Gerda. Heel leuk samengesteld. Mooie modellen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei zo knap gemaakt.
    Heel mooi gedaan Gerda.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja weer heeeeele mooie 'Gerda'-kaarten, je moet het maar doen ineens 5 verschillende jubileumkaarten bedenken maar het is meer dan geslaagd, allemaal om het mooist. Ik ben nu al benieuwd naar je melkdoosjes, veel plezier daarmee.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen