woensdag 8 januari 2020

Today is your day

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mijn eerste kaart van 2020, modelletje dat al een tijdje op mijn to do lijstje.
Heb de afwerking sober gehouden omdat het papier: The Paper Boutique/Lavender Lane voor zich spreekt. Het ronde plaatje met de fiets zit ook in het blokje. De felicitaties heb ik 2 keer gestanst in de donkere kleur en wit.
Binnenin nog een leuke tekst gestempeld en enkele geponste vlindertjes.

5 opmerkingen:

  1. Wow, het is een prachtige kaart geworden. Heel tof hoe je de afbeelding aan de binnenkant hebt door laten lopen op de verschillende panelen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Gerda, leuke binnenkant heb je gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.
    Mooi gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerda ! Ik ben even door je blog gescrold. Wat maak jij leuke kaartjes en cadeautjes ! Ik ga je volgen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende creatie Gerda heel mooi met dit plaatje en asn de binnenkant ook zo mooi op de Vier panelen. Een topper. Alles perfect gecombineerd Gerda. Een topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen