donderdag 2 januari 2020

Nieuw jaar / nieuwe doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu mijn deelname aan de kerstmarkt zo succesvol was heb ik me onmiddellijk opgegeven om ook dit jaar mijn knutseltjes aan te bieden. Heb al veel nieuwe en leuke dingetjes gevonden. Kon het niet laten om er enkele uit te proberen. Als eerste een leuk handtasje gemaakt met papiertjes van Action.
 
 
 Video:
 
Het 2de exemplaar zit er uit als een klein kistje. Hier heb ik wel de afmetingen aangepast aan het snoepje dat ik er zal in stoppen.

  
Video:

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke handtassen en kist zijn dit geworden met die leuke papiertjes. Dat komt helemaal goed aan het einde van het jaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow jij vliegt er meteen terug in that's the spirit ;-) Dit zijn al hele mooie tasje en het koffertje is ook heel leuk, ben al benieuwd naar je volgende creaties.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen