zaterdag 11 januari 2020

65 jaar getrouwd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Naar jaarlijkse gewoonte mag ik voor de Vereniging van Gepensioneerden in Londerzeel de jubileumkaarten maken. Dit jaar zijn er 5 koppels die een behoorlijk aantal jaartjes gehuwd zijn. Omdat ik ook nog een andere leuke opdracht heb gekregen (waarover later meer) wil ik eerst dit project tot een goed einde brengen. Deze kaart is gebaseerd op het filmpje van Castella:
Ik heb er voor gekozen om de zijpanelen niet te vouwen. Het design papier is van Joy/Carpe Diem. Deze vereniging verwacht van mij altijd 3D werk, daarom gekozen voor een plaatje van Marieke waarachter ik een stukje goudkleurige gaas/tule heb geplakt. Het randje onderaan het middelste paneel is ook van Joy. Afgewerkt met verschillende stempels.

7 opmerkingen:

  1. Wat schitterende kaart met de labels.
    Leuk idee.
    Heb die op geslagen als je het goed vindt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is een juweeltje geworden met die labels. Door het prachtige papier heeft het ook niet zoveel meer nodig dan een plaatje en een paar teksten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit model had ik ook gezien bij Castella, het is een prachtige kaart geworden
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerda, wat een supermooie kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit ook een prachtige kaart Gerda. Heel leuk dit drieluik. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je laat er geen gras over groeien en meteen aan de slag voor je bestelling met een prachtig resultaat, deze papiertjes lenen zich heel goed om te verwerken op kaarten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen