woensdag 8 juni 2022

SL-ES-MASK 124

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Terwijl de jongste kleindochter haar middagdutje doet en haar zus naar de dansles is heeft oma eventjes tijd om haar blog bij te werken. Gisteren ben ik nog eens aan de slag gegaan met een masker en inkt. Heel leuk om te doen, al moet je goed opletten om al de lagen op de juiste manier op elkaar te leggen. Het heeft me een hele voormiddag gekost om deze kaart tot een goed einde te brengen.
De bloem het ik gemaskt op een mal van Yvonne Creations. Een klein label met de wens en strass steentjes voor de afwerking. Denk dat ik wel tevreden mag zijn met mijn eerste poging om op deze manier een bloem uit te werken.

4 opmerkingen:

  1. Het resultaat mag er zijn na een hele middag maskeren. Het is je super goed gelukt om er een prachtige hortensia van te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloem heb je gestempeld, dat heb je toch maar mooi gedaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag heel tevreden zijn Gerda, het resultaat is prachtig geworden, er zit echt diepte in de hortensia.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie rand, mooie kleurtjes, mooie hortensia .... mooooooie kaart !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen