donderdag 2 juni 2022

Masked paper

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik kan 2 nieuwe stempelkaarten showen waarvoor ik inspiratie heb gevonden bij Julianne Richards.

Zoals ik reeds eerder aangaf zijn mijn stempelkaarten voorlopig allemaal gebaseerd op ideetjes van Pinterest en YouTube. In eerste instantie was ik niet van plan om een condoleance kaart te maken maar dat is het uiteindelijk wel geworden. Goed het filmpje gevolgd maar er toch mijn eigen draai aan gegeven.
Daarna nog een felicitatie kaart gemaakt. 
En wat heb ik geleerd: werken met masking papier 😉

5 opmerkingen:

  1. Wow Gerda, het werken met inkt heb je ook al goed in de vingers! Je kaarten zijn allebei prachtig geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee hele mooie gestempelde kaarten. Je moet het gewoon doen. En bij anderen ideetjes opdoen handig toch. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt met inkt, leuk zijn de bloemen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten.
    Mooi met inkt bewerkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten Gerda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen