zaterdag 28 mei 2022

Masked achtergrondjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Af en toe ga ik aan de slag met inkt. Heb inmiddels al een aantal masks en stempels aangeschaft, maar omdat ik nog steeds een groentje ben op dat gebied is internet natuurlijk 'the place to be' om info en ideetjes te verzamelen. Bij Gina K. Design zag ik dit leuke ontwerp. Om toch trouw te blijven aan mijn eigen stijl heb ik de achtergrondjes gecombineerd met 3D-plaatjes. Het mask is van Jenine.
Ik vond het zo leuk dat er een hele serie uit de pijplijn is gekomen 😉
 Het mask met de bolletjes is van Dutch DooBaDoo.
Iedereen een fijn weekend gewenst, hier is het behoorlijk frisjes en veel wind.

6 opmerkingen:

  1. Een heel mooie serie Gerda, het is je goed gelukt om iets moois te maken buiten je comfort zone.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaarten setje.
    Heel mooi met deze achtergrondjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie kaarten.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn de inkt achtergrondjes en toch je eigen stijl in kaarten maken te zien,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie serie kaartjes!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh hoe mooi met die subtiele achtergrondjes.

    BeantwoordenVerwijderen