woensdag 4 mei 2022

Nieuwe twist & pop kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na mijn eerste pogingen met de twist & pop mal heb ik contact opgenomen met Nellie Snellen en heb ik een aantal goeie tips gekregen om het scheuren te vermijden. Maar tegen de tijd dat ik antwoord had, had ik al een nieuwe kaart gemaakt met een eigen oplossing voor het probleem nl. het mechanisme 2 x stansen, de vouwlijnen verstevigen met plakband en daarna de 2 op elkaar geplakt. Enige nadeel is dat je dan een kaart krijgt die meer dan 50 gr. weegt, zeker als je 3 lagen cardstock gebruikt voor de rest van de kaart. In België moet je dan dubbele portkosten moet betalen.
Maar ik vind het zo'n leuk model dat ik de mal toch zal blijven gebruiken. Voor deze creatie designpaper gebruikt van Joy/Noor Design/Ivy Cottage (30x30). Een wikkel om de kaart te sluiten. Op de voorkant een leuke gestempelde wens. In de binnenkant nog 2 gezegdes. Afgewerkt met enkele kleine vlinders.

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, prachtig model!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat het probleem nu opgelost is, mijn kaarten zijn ook vaak zwaarder dan 50 gram, de portokosten zijn dan €2,88.. Je kaart met het mooie papier ziet er super uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat ziet er super uit met dat mooie papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Gerda met een super mooi papiertje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen