zondag 8 mei 2022

Project Ivy Cottage

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben grote fan van Anneke Voskuijl, volg haar blog en ook haar Youtube kanaal. De workshop die ik voor dit project gebruikt heb vind je HIER

De leuke kaartjes die je in sommige blokken of pakketjes vind, dat kost me soms moeite om iets leuk mee te doen tot ik dit boekje van Anneke zag. Het was een heel werkje maar ik ben heel tevreden over het resultaat. De pockets heb ik zelf gemaakt want ik had in al mijn mallen geen enkele die de juiste afmetingen had. 
Foto's van de binnenkant.


En de kaartjes: voor- en achterkant.
 
Gisteren heb ik er dan nog een doosje voor gemaakt. De kleurencombo heb ik omgedraaid want ik had niet genoeg gekleurd cardstock.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boekjes en doosjes heb je gemaakt met dit mooie papier. Lijkt me een heel werk. Maar het is supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneke maakt echt mooie dingen, jij hebt ook een prachtige creatie gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow die is superleuk en veeeel werk aan denk ik. Wat heb je dat goed gedaan, echt een mooi project.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen