zaterdag 7 mei 2022

Mal SL-ES-CD125

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag laat ik jullie een serie kaarten zien gemaakt met mal SL-ES-CD125 van Studio Light. Het zijn heel eenvoudige kaarten geworden met mooie design papiertjes. De eerste 2 zijn gemaakt met het prachtige Primavera papier van Scrap Boys. Ook al had ik mijn mal vastgeplakt voor het stansen, bij de kaart rechts was de mal toch een beetje verschoven. Daarom heb ik de piekjes weg geknipt. Mij stoort het niet. 
De volgende 3 creaties zijn gemaakt met de blokjes PPEG135/136  English Garden van Studio Light.
Alle kaarten hebben een gestempelde wens en gestanste vlindertjes of bloemetjes voor de afwerking.

6 opmerkingen:

  1. Leuke serie kaarten de de mal.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten in een leuk model Gerda. Op deze manier komt het mooie dessin-papier echt goed tot zijn recht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie kaarten! Door het mooie papier heeft dit modelletje al niet veel meer versiering nodig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt met deze mooie papiertjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer een hele mooie serie, leuk model en echt prachtig papier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mal, hier gaat het idd om de papierkeuze die het 'm doet. Wel handig als je meteen een hele serie hebt zo.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen