maandag 16 mei 2022

Balpen doosjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had nog 3 mooie balpennen van Hema op overschot en daar heb ik nu deze leuke doosjes voor gemaakt. Tutorial te vinden bij Creascrap Marie.
 
Het design papier komt uit 2 verschillende blokken van Action. Gestanste bloemen van Marianne Design en een klein label met gestempelde wensen voor de afwerking. Het enige wat ik veranderd heb is de lengte van het doosje, dat heb ik aangepast aan de balpennen. Weer iets wat ik kan toevoegen aan mijn assortiment geschenkjes voor de kerstmarkt.

6 opmerkingen:

  1. Wow, deze leuke cadeautjes gaan vast in de smaak vallen op de kerstmarkt! Je hebt ze leuk versierd met de bloemetjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dit leuke cadeautjes, mooie doosjes en leuk versierd met de bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om op deze manier een mooie pen cadeau te doen Gerda. Leuk patroon en mooi gedecoreerd hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattige doosjes voor die leuke pennen, zal zeker goed in de smaak vallen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie doosjes voor de pennen gemaakt. Leuk om ze zo weg te geven. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke Kadootjes heb je gemaakt Gerda.
    Leuk gedaan met de bloemetjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen