maandag 23 mei 2022

Doosje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik blijf mijn zoektocht naar leuke doosjes verderzetten en vond op het YouTube kanaal van Indra Biendl dit mooie exemplaar. Het was een hele klus om alles te krijgen zoals ik het wou en mijn eerste poging ging toch een beetje fout. Dan maar opnieuw begonnen en met dit resultaat ben ik heel tevreden. Op het deksel een bloemendecoratie en strass steentjes.
Het leuke aan dit doosje/koffertje is dat het deksel zowel naar voor als naar achter openklapt. Inmiddels zag ik op YouTube al eenvoudigere versies en ook eentje met zelfs 3 vakjes. Nog ideetjes genoeg 😉
Het gebruikte design papier is van Prima Marketing/Lavender Frost. Een blok dat ik heel lang geleden had aangeschaft voor een ander project dat er nooit is gekomen. Er is veel ruimte om spulletjes in op te bergen. Voor de foto heb ik in één vakje wat snoepgoed geplaatst dat ik op dat moment in huis had. Waar ik dit geschenkje mee zal vullen weet ik nog niet, zal zichzelf wel uitwijzen als ik het aan iemand wil schenken.

2 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er tof uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel speciaal uit met dat deksel, had ik nog niet gezien. Leuke gedaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen