zondag 1 mei 2022

Twist & Pop kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een hele tijd geleden kocht ik deze dure Twist en Pop mal van Nellie Snellen. Gisteren en vandaag ben ik er mee aan de slag gegaan. Het is een hele handige mal, je hoeft niets uit te meten maar ik vind het wel jammer dat de vouwlijnen van het mechanisme zo snel scheuren. Bij mijn eerste kaart lag de fout helemaal bij mij omdat ik te dun cardstock heb gebruikt.
De plaatjes zijn de laatste die ik nog had van een 30 op 30 pakket van Mintay/Springtime. Het achtergrondpapier komt uit een block van Action. Omdat de vouwlijnen allemaal begonnen te scheuren heb ik aan de achterkant plakband gekleefd om ze een beetje steviger te maken, ik moest en zou de kaart redden. Als de persoon die de kaart ontvangt ze niet gaat keuren vallen mijn ingrepen niet op. Deze kaart sluit met een wikkel waar nog een mini boekje op bevestig is.
Na mijn eerste poging met de mal wou ik het nog een keer proberen met dikker cardstock. Maar helaas ook nu scheurden de vouwlijnen bij het testen van het mechanisme.
Ook op deze creatie plaatjes van een 30 op 30 pakket van Mintay/Bloomville. Aan de binnenkant onder en boven een gestempeld tekst van Marianne Design. Als extraatje nog 2 vlinders die een Glossy Accent hebben gekregen.
 Ik ben heel teleurgesteld over deze aankoop šŸ˜¢

3 opmerkingen:

  1. Prachtige pop -Up kaarten Gerda.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van al dat werk Gerda, want je kaarten zien er wel schitterend uit! Ik kan je geen tips geven hoe je dat scheuren kunt voorkomen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat je zoveel problemen hebt met deze dure mal, heb je wel contact gehad met Nellie Snellen hier over ?
    Je kaarten zien er wel supermooi uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen