zaterdag 30 april 2022

Dot & Do 92

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had niet het plan om dit jaar kerstkaarten te maken omdat ik teveel voorraad over heb van vorig jaar. Omdat ik nog veel Dot & Do pakketjes heb waarvan de stickertjes al geplakt zijn en het thema Kerst daar dikwijls aan bod komt heb ik voor vandaag pakketje 92 om te showen. De titel is Kerstkaarsen maar ik vond de meegeleverde plaatjes veel te flets en ben op zoek gegaan naar andere 3D plaatjes.
Het zijn echt "old school" kaarten in klassieke kleuren, met een 3D-plaatje en gestempelde wensen. Ik vind het nog steeds leuk om te doen.

De voorbeelden:

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten. Jij weet er altijd iets specialers van te maken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke plaatjes gebruikt op deze mooie kerstkaarten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En het resultaat is ook nog steeds mooi Gerda. Mooie serie kaarten en petje af voor het gepriegel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen