zondag 24 april 2022

Voor mannen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze week had ik redelijk veel tijd over om aan de knutsel te gaan en daarvan heb ik gebruik gemaakt om een aantal mannenkaarten te maken. Ook al zijn er heel veel leuke materialen te koop om voor de heren toffe kaarten te maken, voor mij is en blijft het nog altijd een hele opgave. Daarom laat ik me altijd leiden door ideetjes die ik vind op internet. Voor deze 3 creaties heb ik voor de achtergrond papiertjes gebruikt van Joy/Noor Design/Life is a Journey en True Gentleman. De hoed is van Joy en de stropdassen van MD.
Als laatste in het rijtje een kaart voor een handige Harry. Hier een achtergrondpapiertje uit een blok van Marianne Design/Just for Men. De broekzak (Joy) heb ik nog een beetje bewerkt met stempelinkt. Gereedschap en tandwielen (die een glossy accent hebben gekregen) zijn van MD.
Iedereen een fijne zondag gewenst.

3 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuke serie mannenkaarten geworden! Leuk al dat gereedschap in de broekzak.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stropdaskaarten en ook de laatste is stoer met het gereedschap,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten met de stropdassen. De kaart voor een handige man is ook erg leuk. Prima om je door anderen te laten inspireren. Dat doen we allemaal wel.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen