donderdag 9 juni 2022

Watercoloring met acrylic blok

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Traag maar zeker raak ik een beetje in de ban van het werken met inkt. Op het YouTube kanaal van Melissa Kerman kwam ik deze leuke techniek tegen en heb ik een paar dagen geleden een aantal stroken gemaakt. Nu ze goed droog zijn kan ik verder met de stroken op kaarten te verwerken. De eerste is een rouwkaart geworden met een bloemenstempel van Action.
Daarna heb ik nog 2 verjaardagskaarten gemaakt.
Verder heb ik niet zoveel te vertellen over de kaarten. Op de kaart links heb ik de klaprozen een Glossy Accent gegeven (niet zo goed zichtbaar op de foto) en momenteel ben ik helemaal fan van de waterdrops voor de afwerking.

6 opmerkingen:

  1. Mooie achtergrondjes voor de toffe kaartjes die je ermee gemaakt hebt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten met de mooie stroken. Leuke kleuren. Het is heel leuk om te doen… al die ik het ook niet zo vaak. Af en toe.. je kan niet alles tegelijk.je b€net goed geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed bezig Gerda, je kaarten zijn heel mooi geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie kaarten heb je weer gemaakt .
    Mooie achtergronden .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt, leuke achtergrondjes en mooie bloemenstansen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe jij zo maar verder in die felle kleurtjes, love it !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen