zaterdag 27 augustus 2022

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze week heb ik een aantal kaarten kunnen verkopen waaronder bijna heel mijn voorraad condoleance kaarten. Hopelijk heeft mijn klantje ze niet te snel nodig. Zorgde er wel voor dat ik aan de slag moest om dit soort kaarten aan te vullen. Waar ik ze vroeger nooit maakte komen ze nu regelmatig aan bod. Voor de 2 nieuwe creaties heb ik plaatjes van Precious Marieke en 2 masks van Jenine gebruikt . Voor de eerste kaart een deel van mask: JMA-WAS-MASK55 (Baroque Glass).
Voor de 2de kaart een deel van mask: JMA-WAC-MASK58 (Mixed Textures). 
Op beide kaarten een gestempelde tekst van MD en zilverkleurige strass steentjes voor de afwerking. Het geëmboste kader herkennen jullie vast van andere kaarten en is een mal van vriendin Monique die ik kon gebruiken tijdens een gezamenlijk knutseldagje.

Iedereen een fijn weekend gewenst.

6 opmerkingen:

  1. Hee mooie stemmige condoleance kaarten Gerda. Mooie achtergronden en randen heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. War een mooie condoleance kaarten heb je gemaakt. Deze plaatjes zijn er erg mooi voor. Ik heb ze er ook weleens voor gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige condoleance kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achtergrondjes heb je gemaakt, echt hele mooie condoleance kaarten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique en stijlvolle condoleancekaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen