dinsdag 9 augustus 2022

Restjes kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Met de restjes van mijn zelf gemaakt achtergrondje heb ik deze kaart gemaakt. De bloem heb ik in het wit en gekleurd cardstock gestanst en met een beetje verschil op elkaar geplakt zodat er een schaduw ontstaat. De wens is van een setje van vriendin Annie. Voor de afwerking mijn favoriete vlindertjes en enkele strass steentjes.
Tijdens het opruimen vond ik ook nog restjes van gekochte achtergrondjes. 1 achtergrondje heb ik al verwerkt op deze kaart. Zelfde principe als de kaart hier boven. Hier heb ik de bloem 4 keer gestanst en ze allemaal op elkaar geplakt. De kleinste cirkel onderaan is verhoogd aangebracht met foam tape en de water drops heb ik een kleurtje gegeven met een permante marker. Zo past alles mooi elkaar. 
Er liggen nog een aantal restjes te wachten maar dat zal voor later zijn, is nu te warm op mijn knutselkamer.

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten met de restjes. Goed dat je ze zo nog hebt gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk gedaan met de restjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt met de restjes en een leuke bloem gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier komt de achtergrond beter tot zijn recht dan bij de vorige kaarten, mooie kaartjes !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen