zaterdag 20 augustus 2022

Met vierkantjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na de cirkels heb ik voor mijn nieuwe kaarten vierkantjes gebruikt met de laatste restjes van de gekochte achtergrondjes.
Het zijn een verjaardags- en condoleance kaart geworden. Bij beide creaties de bloem 3 keer gestanst en alle stansjes op elkaar geplakt. Afgewerkt met een gestempelde tekst van MD en waterdrops (waar ik momenteel grote fan van ben). Op de verjaardagskaart heb ik ze een kleurtje gegeven met een permanente marker. De condoleance kaart heb ik opnieuw omkadert met een strak lijntje stempelinkt en vervolgens verhoogd aangebracht op de dubbele kaart.

Het is nog anderhalve week vakantie waarbij we onze jongste kleinkinderen nog veel moeten opvangen, er zal dus niet veel tijd zijn om te knutselen. Fijn weekend en tot de volgende post.

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten. Met vierkantjes ook erg leuk. Mooie kleuren. Vedl plezier met de kleinkinderen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vierkantjes doen het heel goed. De kader van de condokaart is heel mooi en die bloem is prachtig.
    Fijn weekend verder.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zoals je die vierkantjes verwerkt hebt samen met die mooie stansen. Geeft een leuk effect vind ik. Ook nog even naar je cirkelkaarten gekeken en die zijn ook heel fijntjes. Leuk bedacht en mooi uitgevoerd Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaarten met de vierkantjes en de prachtige bloemen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen